#filesell_pps_div1{margin:5px auto;padding:5px;min-width:300px;max-width:500px;border:1px solid #a9a9a9 !important;background-color:#ffffff !important;color:#000000 !important;font-family:tahoma !important;font-size:13px !important;line-height:140% !important;border-radius:5px;} انگیزش مصرف کننده PPT           نام محصول  : پاورپوینت انگیزش مصرف کننده فرمت  : PPT حجم  : 0.7 مگابایت تعداد اسلاید  : 31 زبان  : فارسی  سال گردآوری  : 97   اساس بازاریابی مدرن ، نیاز های انسانی-نیاز های مصرف کننده- است.نیازها جوهره مفهوم بازار یابی هستند .رمز بقاءسوداوری و رشد شرکت در بازار شدیدا" رقابتی امروزی،توان آن در شناسایی و ی نیازهای ء نشده مصرف کننده،به گونه ای بهتر و سریعتر از رقباست.بازاریابان نیازی را خلق نمیکنند.اماگاهی اوقات ممکن است مصرف کنندگان را نسبت به نیازهایی که دارندآگاه نمایند.بازاریابان موفق بازارهای خود را برحسب نیازهایی که قادر به ی آنها هستندتعریف میکنند و نه بر حسب محصولات. این همان عملکرد بازاریاب در مقابل عملکرد تولید است.عملکرد بازاریابی بر نیازهای خریدارمتمرکز است،درحالیکه تولیدگرایی بیشتربه نیازهای فروشنده مربوط است.بازاریابی یعنی تولید کننده فقط آن چیزی را که مردم می خواهند تولید کند.اما در تولید گرایی تولید کننده می خواهد چیزهایی که تولید کرده است بفروشد . & . دریافت فایل
مرجع نمونه پروژه و فایل

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

خدمات شبکه های اجتماعی آرایش چشم :( برداشت ثمین مهابادیان(مهاباد اردستان) Short Statements From A Diseased Mind اکشن ،ماجراجویی،درام،علمی‌ و پرخطر مدرسه رویایی